Gå til hoved-indhold

Ekstraordinær generalforsamling

Da det ikke lykkedes at vælge en ny formand på den ordinære genralforsamling i marts, indkaldes der hermed til ekstraordinær generalforsamling den 13. juli 2018 i Middelfart.

 





Ekstraordinær generalforsamling



DFÆL






Fredag den 13. juli kl. 9.00



Lillebæltsværftet, Middelfart.






Dagsorden






Pkt. 1: Valg af dirigent






Pkt. 2: Valg af formand






Pkt. 3: Forslag om vedtægtsændringer






Bestyrelsen har ændringer til følgende paragraffer:






§ 7 stk. 2



§ 7 stk. 7






§ 8 stk. 3



§ 8 stk. 5



§ 8 stk. 6






§ 11






Pkt. 4: Eventuelt



 




-






Nedenfor er bestyrelsens forslag til ændringer i vedtægternes paragraffer7, 8 og 11.









§ 7 Bestyrelsen



Stk. 1 Uændret.



Nyt Stk 2 Bestyrelsesmedlemmerne vælges på generalforsamlingen for en 2-årig periode, idet der afgår 2 medlemmer i ulige år og 3 medlemmer i lige år. Bestyrelsen konstituerer sig med formand, næstformand og kasserer. Bestyrelsen kan vælge delt formandskab med to bestyrelsesmedlemmer, fremfor en formand og en næstformand.



Nyt stk. 3 Genvalg kan finde sted. I tilfælde, hvor der er opstillet flere kandidater end der er bestyrelsesposter at besætte, stemmes ved én afstemning om samtlige kandidater. I tilfælde af stemmelighed foretages omvalg blandt kandidater med stemmelighed.



Stk. 4 Uændret.



Stk. 5 Uændret.



Stk. 6 Uændret.



Nyt Stk. 7. Foreningen tegnes af formandskabet eller formand og et bestyrelsesmedlem i fælles-skab. I anliggender, der vedrører køb, salg eller pantsætning af fast ejendom, eller løsøre over kr. 3000,- tegnes foreningen dog af formanden, næstformanden og mindst ét yderligere bestyrelsesmedlem.



Stk. 8 Uændret.



Stk. 9 Uændret.



Stk. 10 Uændret.






§ 8 Generalforsamling



Stk. 1 Uændret.



Stk. 2 Uændret.



Nyt Stk 3 Dagsordenen for generalforsamlingen skal indeholde følgende punkter:






1. Valg af dirigent.



2. Godkendelse af bestyrelsens beretning for det forløbne år.



3. Planer for det kommende år.



4. Godkendelse af det reviderede regn-skab samt næste års budget. 



5. Behandling af indkomne forslag.



6. Fastsættelse af kontingent for det kommende år.



7. Valg af bestyrelsesmedlemmer.



8. Valg af 2 bestyrelsessuppleanter.



9. Valg af revisor/revisorsuppleant.



10. Eventuelt.






Stk. 4 Uændret.






Nyt Stk. 5 Forslag fra medlemmerne til optagelse på dagsordenens punkt 5, (herunder forslag til vedtægtsændringer) skal være sekretæren i hænde senest 15. januar og offentliggøres på DFÆLs hjemmeside snarest muligt og senest 14 dage før generalforsamlingen.






Nyt Stk. 6. Bestyrelsens forslag til dagsordenens punkter (herunder forslag til vedtægtsændringer) offentliggøres senest 14 dage før generalforsamlingen på DFÆLs hjemmeside.



Stk. 7 Uændret.



Stk. 8 Uændret.






§ 11 Ikrafttræden og overgangs-bestemmelser



Nærværende vedtægter er besluttet på generalforsamlingen d. 11. juli 2018 og erstatter de hidtidige vedtægter af 15. marts 2015.